ناب رمان
دانلود رمان های ناب پرطرفدار
ناب رمان

رمان های ویژه

دانلود رمان حضرت میر

دانلود رمان حضرت میر pdf از آزیتا خیری

با لینک مستقیم برای اندروید و کامپیوتر و PDF

موضوع رمان: عاشقانه

خلاصه رمان حضرت میر 

آتابِی، آیچین را نمی‌خواست. دل بسته بود به سارای، اما عشق سارای سراب بود؛ سرابی که ته‌ اش قهر بود و تلخی و یک نزاع چهل‌ساله. جایی باید این کدورت کهنه تمام می‌شد، اما نشد! آن‌قدر کینه بافتند و آن‌قدر خشمگین بودند که عاقبتِ دخترک بینوا دفن شدن در گودالی میان دره‌ی گورستان بود! اما انگار یادشان رفته بود خدایی که پس ابرهای تیره‌ی آسمان نشسته او را هم می‌بیند!

تن زخمی و مجروحش عاقبت به آرامش رسید؛ آن‌هم میان هیاهوی روزهای تب‌دار تهران، وقتی آبانش به دی و بهمن پنجاه و هفت گره می‌خورد! حضرت میر قصه‌ی آلما و بهرام است، قصه‌ی ایرج و جور کردن تکه‌های یک جورچین عجیب که معمایش از شب تولد ابراهیم بنا نهاده شد؛ خیلی پیش‌تر از آنکه او و آذر و بقیه در دارالایتام مظفری دور هم‌ جمع شوند.

حضرت میر قصه‌ی کسانی‌ست که فارغ از عقیده‌ی درست یا غلط‌شان جزئی از جامعه‌ی ما هستند و انکارشان آنهارا از تاریخ ایران حذف نمی‌کند.

  • اشتراک گذاری
خلاصه کتاب
آتابِی، آیچین را نمی‌خواست. دل بسته بود به سارای، اما عشق سارای سراب بود؛ سرابی که ته‌اش قهر بود و تلخی و یک نزاع چهل‌ساله. جایی باید این کدورت کهنه تمام می‌شد، اما نشد! آن‌قدر کینه بافتند و آن‌قدر خشمگین بودند که عاقبتِ دخترک بینوا دفن شدن در گودالی میان دره‌ی گورستان بود! اما انگار یادشان رفته بود خدایی که پس ابرهای تیره‌ی آسمان نشسته او را هم می‌بیند! تن زخمی و مجروحش عاقبت به آرامش رسید؛ آن‌هم میان هیاهوی روزهای تب‌دار تهران، وقتی آبانش به دی و بهمن پنجاه و هفت گره می‌خورد! حضرت میر قصه‌ی آلما و بهرام است، قصه‌ی ایرج و جور کردن تکه‌های یک جور چین عجیب که معمایش از شب تولد ابراهیم بنا نهاده شد؛ خیلی پیش‌تر از آنکه او و آذر و بقیه در دارالایتام مظفری دور هم‌ جمع شوند. حضرت میر قصه‌ی کسانی است که فارغ از عقیده‌ی درست یا غلط‌شان جزئی از جامعه‌ی ما هستند و انکارشان آنهارا از تاریخ ایران حذف نمی‌کند.
مشخصات کتاب
  • نام کتاب
    حضرت میر
  • ژانر
    عاشقانه
  • نویسنده
    آزیتا خیری
  • ویراستار
    ناب رمان
  • صفحات
    733
  • منبع تایپ
    ناب رمان
اگر نویسنده این کتاب هستید و درخواست حذف آن را دارید
  • برچسب ها:
کامنت ها

ورود کاربران

درباره سایت
توضیح کوتاه درباره سایت
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " ناب رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.