ناب رمان
دانلود رمان های ناب پرطرفدار
ناب رمان

رمان قاتل ضد گلوله

دانلود رمان قاتل ضد گلوله pdf از j_m_darhower 

با لینک مستقیم برای اندروید و کامپیوتر و PDF

موضوع رمان: عاشقانه، هیجانی، رازآلود، خارجی

خلاصه رمان قاتل ضد گلوله 

این داستانی درباره‌ی فداکاریه… درباره‌ی مرگ… عشق… آزادی. این داستانی درباره‌ی یه حس همیشگیه. هیون آنتونلی و کارماین دمارکو در دو موقعیت کاملا، کاملا متفاوت بزرگ شده‌ند. هیون، یه برده‌ي نسل دوم، که توی خونه‌ای وسط صحرا محبوس شده، روزهاش پر از کارهای سخت و بدرفتاری‌های وحشتناکه. کارماین، توی یه خانواده‌ی ثروتمند مافیایی به دنیا اومده، یه زندگی پرمزایا و افراطی داره.

حالا، چرخش تقدیر سبب می‌شه که دنیای این دو نفر با هم تلاقی کنه. که میون تارهایی از دروغ و رازها گرفتار بشن.  اون‌ها می‌فهمند که گرچه در ظاهر با هم فرق دارند اما در بطن، از اون چیزی که دیگران فکرش رو می‌کنند نقاط مشترک خیلی بیشتری بینشون هست. توی دنیایی که پر از هرج‌ومرج و آشفتگیه، جایی که پول و قدرت قانون وضع می‌کنه، هیون و کارماین در آرزوی آزادی به سر می‌برن…

اما زنجیره‌ی اتفاقات قبل از به دنیا اومدن اون‌ ها آغاز شده و عامل تهدید‌کننده‌ ایه برای نابودی اون‌ها. قتل و خیانت هم طریقه‌ ای برای زندگی‌کردنه و هیچ چیز بدون بهاء به دست نمیاد، خصوصا آزادی. اما این دو چقدر باید فداکاری کنند؟ می‌تونند از دست گذشته‌ شون خلاص بشن؟ و مهم‌تر از همه، اصلا معنای آزادی چی هست؟

  • اشتراک گذاری
خلاصه کتاب
این داستانی درباره‌ی فداکاریه... درباره‌ی مرگ... عشق... آزادی. این داستانی درباره‌ی یه حس همیشگیه. هیون آنتونلی و کارماین دمارکو در دو موقعیت کاملا، کاملا متفاوت بزرگ شده‌ند. هیون، یه برده‌ي نسل دوم، که توی خونه‌ای وسط صحرا محبوس شده، روزهاش پر از کارهای سخت و بدرفتاری‌های وحشتناکه. کارماین، توی یه خانواده‌ی ثروتمند مافیایی به دنیا اومده، یه زندگی پرمزایا و افراطی داره. حالا، چرخش تقدیر سبب می‌شه که دنیای این دو نفر با هم تلاقی کنه. که میون تارهایی از دروغ و رازها گرفتار بشن.
مشخصات کتاب
  • نام کتاب
    قاتل ضد گلوله
  • ژانر
    عاشقانه، مافیایی، خارجی، رازآلود، هیجانی
  • نویسنده
    J_M_Darhower
  • ویراستار
    ناب رمان
  • صفحات
    1503
  • منبع تایپ
    ناب رمان
خرید کتاب
29,500 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
اگر نویسنده این کتاب هستید و درخواست حذف آن را دارید
  • برچسب ها:
دیگر نوشته های
کامنت ها

ورود کاربران

درباره سایت
توضیح کوتاه درباره سایت
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " ناب رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.