ناب رمان
دانلود رمان های ناب پرطرفدار
ناب رمان

رمان مجموعه کوازار

دانلود رمان مجموعه کوازار pdf از پونه سعیدی 

با لینک مستقیم برای اندروید و کامپیوتر و PDF

موضوع رمان: عاشقانه، تخیلی

 

خلاصه رمان مجموعه کوازار 

کوازار روایتگر داستانی عاشقانه از دنیای فرشتگان و شیاطین است. دختری به نام ساتی که در یک شرکت برنامه نویسی کار می کند، پس از سپرده شدن پروژه ی مرموز و قدیمی نوسانات برق به شرکت شان، دست به ساخت یک شبکه ی کامل برای شناسایی انرژی های مشکوک (کوازار) که طی سال ها در قسمت های مختلف و عجیب شهر رخ می دهند، می زند.

حال که پس از دو سال تلاش مستمر، او در یک قدمی کشف دلیل این پدیده قرار گرفته، کارفرمای جدید از کنسل شدن پروژه می گوید. در این شرایط که ساتی به شدت عصبانی است، پیام دعوتی از جانب شخصی با آیدی سرخ دریافت می کند: اطلاعاتتو بردار؛ برات یه سرمایه گذار خصوصی پیدا می کنم. او نمی داند که قرار است با گروهی همکاری کند که هیچ کدامشان انسان نیستند.

  • اشتراک گذاری
خلاصه کتاب

کوازار روایتگر داستانی عاشقانه از دنیای فرشتگان و شیاطین است. دختری به نام ساتی که در یک شرکت برنامه نویسی کار می کند، پس از سپرده شدن پروژه ی مرموز و قدیمی نوسانات برق به شرکت شان، دست به ساخت یک شبکه ی کامل برای شناسایی انرژی های مشکوک (کوازار) که طی سال ها در قسمت های مختلف و عجیب شهر رخ می دهند، می زند. حال که پس از دو سال تلاش مستمر، او در یک قدمی کشف دلیل این پدیده قرار گرفته، کارفرمای جدید از کنسل شدن پروژه می گوید. در این شرایط که ساتی به شدت عصبانی است، پیام دعوتی از جانب شخصی با آیدی سرخ دریافت می کند: اطلاعاتتو بردار؛ برات یه سرمایه گذار خصوصی پیدا می کنم. او نمی داند که قرار است با گروهی همکاری کند که هیچ کدامشان انسان نیستند.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب
    مجموعه کوازار
  • ژانر
    عاشقانه، تخیلی
  • نویسنده
    پونه سعیدی
  • ویراستار
    ناب رمان
  • صفحات
    2699
  • منبع تایپ
    ناب رمان
خرید کتاب
24,200 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
اگر نویسنده این کتاب هستید و درخواست حذف آن را دارید
  • برچسب ها:
کامنت ها

ورود کاربران

درباره سایت
توضیح کوتاه درباره سایت
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " ناب رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.